راهنمای خرید بهترین تلفن های ویپ VOIP | راش بنیان مدرن پاژ

راهنمای خرید بهترین تلفن های ویپ VOIP

تلفن های ویپ

بهترین تلفن های Voip کدامند ؟

تلفن های VoIP  امروزه به دلیل راه حل های ارتباطی مقرون به صرفه و کارآمد، به طور فزاینده ای محبوب شده اند. آنها طیف گسترده ای از ویژگی ها، از ارسال تماس و پست صوتی تا کنفرانس ویدیویی و موارد دیگر را ارائه می دهند.

با وجود گزینه ها و برندهای متنوع و زیاد، انتخاب بهترین تلفن VoIP برای نیازهای خود می تواند دشوار باشد. در این مقاله، بهترین تلفن‌های VoIP موجود در بازار را با در نظر گرفتن ویژگی‌ها، قیمت‌ها و نظرات مشتریان بررسی می‌کنیم.

VoIP (Voice over Internet Protocol) فناوری است که امکان برقراری تماس های صوتی و تصویری را از طریق اینترنت و نه از طریق خط تلفن سنتی فراهم می کند.

خدمات VoIP به طور فزاینده ای توسط مشاغل در هر اندازه ای پذیرفته می شود زیرا ویژگی هایی مانند هزینه کم، مقیاس پذیری آسان و کیفیت تماس بهبود یافته را ارائه می دهد.

تلفن های VoIP در حال تبدیل شدن به بخشی جدایی ناپذیر از زیرساخت فناوری اطلاعات هر کسب و کاری هستند. این تلفن های IP به کاربران امکان برقراری و دریافت تماس بدون نیاز به خط تلفن فیزیکی را می دهند.

تلفن های VoIP مستقیماً به شبکه شرکت متصل می شوند و از این طریق نسبت به تلفن های ثابت سنتی از امنیت و اطمینان بیشتری برخوردار هستند.

بهترین تلفن های ویپ آنهایی هستند که به شما امکان دسترسی به آخرین فناوری VoIP را می دهند.

این تلفن های شبکه به شما امکان برقراری تماس از طریق اتصال اینترنتی را می دهند و آنها را برای مشاغلی ایده آل می کند که نیاز به برقراری ارتباط با مشتریان و کارمندان خود از هر نقطه از جهان دارند.

با تلفن های  VoIP، می‌توانید از کیفیت صدای شفاف لذت ببرید و به ویژگی‌هایی مانند تماس کنفرانس، تشخیص صدا و غیره بدون هیچ هزینه اضافی دسترسی داشته باشید.

با سرمایه گذاری بر روی یک سیستم تلفن IP قابل اعتماد و با کیفیت، کسب و کار شما می تواند از تمامی مزایای سیستم تلفن مجازی استفاده کند و در عین حال به آخرین فناوری دسترسی داشته باشد.

تلفن‌های ویپ یک گزینه محبوب برای برقراری و دریافت تماس هستند، زیرا کیفیت و انعطاف‌پذیری صدای بالاتری را در مقایسه با تلفن‌های ثابت سنتی ارائه می‌دهند.

بهترین تلفن‌های VoIP

  • Yealink
  • Grandstream

  • Cisco

  • Polycom

در ادامه به توضیح 5 مزیت مشترک تلفن‌های VoIP که امروزه کاربرد بیشتری در میان ارائه دهندگان و کاربران سیستم تلفن های تحت شبکه دراد، می پردازیم:

  1. ترکیب ویژگی های ارتباطی مختلف برای افزایش همکاری

یکی از ویژگی های عالی مجموعه مدیریت ارتباطات یکپارچه (UCM) از این برندها، امکان دسترسی به طیف گسترده ای از فناوری های مختلف در یک شبکه قدرتمند و یکپارچه است. در جایی که سیستم‌های تلفن قدیمی فقط می‌توانستند تلفن/صدا را پشتیبانی کنند، شبکه‌های UC مبتنی بر IP می‌توانند تقریباً هر نوع فناوری را پشتیبانی کنند و به شما امکان می‌دهند در یک شبکه یکپارچه شوید.

به عنوان مثال، یکپارچه سازی دستگاه ها به گونه ای که دوربین های ویدیویی بتوانند در صورت ایجاد زنگ هشدار با تلفن های ویدیویی تماس بگیرند.

  1. ایجاد، یکپارچه سازی و مدیریت چندین شبکه زیر یک سقف

یکی دیگر از ویژگی های قدرتمند UC، قابلیت ساده سازی ارتباطات IP است. این  امر به این دلیل است که UC دارای عملکردهای متمرکز است که به کسب و کارها اجازه می دهد با فضاهای متعدد همتا شوند.

سری UCM (همچنین به عنوان IP PBX شناخته می‌شود) برای مشاغلی با چندین مکان اداری فیزیکی و کاربران راه دور ایده‌آل است، زیرا چندین UCM را می‌توان با هم پردازش و ارائه کرد.

  1. ایده آل برای توسعه آینده

با استفاده از این نوع تلفن های تحت شبکه، گسترش شبکه آسان تر می شود. به دلیل پشتیبانی گسترده دستگاه SIP IP (و UCM)، می توانید هر نوع دستگاه و فناوری را در هر زمان به شبکه خود اضافه کنید.

این می تواند شامل فکس، سیستم نظارت تصویری، کنفرانس ویدیویی، دسترسی به امکانات (دوربین های درب)، تماس ویدیویی، پشتیبانی از تلفن همراه، دستگاه های امنیتی مانند کنترل کننده های مرزی جلسه (SBC) و موارد دیگر است. توسعه ای سریع، آسان و قابل مدیریت.

  1. SMB ها می توانند در مقیاس جهانی فعالیت و رقابت کنند

با گزینه‌های ارتباطی مختلف از UC، یک مجموعه کوچک می‌تواند جریان ارتباطی خود را چند برابر کند و اندازه خود را افزایش دهد، در حالی که حجم کاری خود را افزایش نمی‌دهد.

این به SMB ها اجازه می دهد تا به لطف ویژگی های مقرون به صرفه و مدیریت آسان با هر کسب و کاری در مقیاس جهانی رقابت کنند.

کسب‌وکارها می‌توانند از سری UCM Grandstream برای ایجاد و یکپارچه‌سازی فناوری‌های متعدد، از جمله کنفرانس ویدیویی و تماس، نظارت تصویری، دوربین درب، فکس و غیره استفاده کنند.

  1. در هزینه صرفه جویی کنید و ارتباطات مبتنی بر IP خود را تقویت کنید

ارتباطات IP هزینه های مخابراتی و راه دور بین مکان های اداری و کارکنان از راه دور را کاهش می دهد.

با مسیریابی تماس‌های داخلی و بین‌المللی که از طریق تلفن هوشمند از طریق VoIP انجام می‌شود، در قبض‌های تلفن همراه نیز صرفه‌جویی میشود.

همچنین به شما این امکان را می دهد که یک شبکه بسازید که می تواند توسط همه مکان ها به اشتراک گذاشته شود به جای اینکه مجبور باشید برای هر دفتر و هر نوع دستگاه ارتباطی چندین شبکه بسازید.

سیستم تلفن تحت شبکه

چگونه بهترین ارائه دهنده خدمات VoIP را پیدا کنیم

  • آموزش:

درباره نحوه عملکرد VoIP و بسیاری از ویژگی های تلفن مسکونی و تجاری که در فناوری VoIP گنجانده شده اند و اینکه چگونه می توانند به افزایش بهره وری کسب و کار کمک کنند، بیشتر بیاموزید.

  • مقایسه ویژگی‌ها:

یکی از مزیت‌های بزرگ خدمات تلفن VoIP، ویژگی‌های فراوان موجود است. ارائه دهندگان خدمات VoIP را مقایسه کنید و مطمئن شوید که ویژگی های مورد نیاز خود را با ارزان ترین قیمت دریافت می کنید.

  • نظرات و رتبه‌بندی‌های کاربران:

ما بیش از 10000 نظر و رتبه‌بندی ارسال شده توسط کاربر داریم. بررسی ها ابزاری هستند که باید هنگام مقایسه و انتخاب ارائه دهنده خدمات VoIP بعدی خود استفاده کنید.

  • مقایسه قیمت و ارائه دهنده:

از جداول مقایسه ما برای مطابقت سریع ارائه دهندگان محبوب و دریافت بهترین قیمت آنها استفاده کنید. کسب‌وکارها می‌توانند با استفاده از ابزار ساده درخواست مظنه بالا، از چندین ارائه‌دهنده کلاس تجاری، مظنه رایگان درخواست کنند.

  • تجهیزات VoIP:

کسب و کارها همچنین ممکن است بخواهند تلفن های IP، روترها یا سایر تجهیزات VoIP مانند هدست را خریداری کنند تا بهترین بهره را از خدمات تلفن VoIP خود ببرند. اینها اغلب با نرخ های تخفیفی مستقیماً از ارائه دهندگان خدمات VoIP در دسترس هستند.

مسلماً بسته به نیاز و گستردگی مجموعه و محل اجرای سیستم تلفن تحت شبکه نوع بستر شبکه و پیکربندی و همچنین تجهیزات مورد نیاز می تواند متفاوت باشد اما ما در اینجا به معرفی 4 برند برتر گوشی تلفن های تحت شبکه در ایران می پردازیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

instagram youtube telegram pinrtest aparat

شبکه های اجتماعی

resume
home
calc
user_panel