دوربین ابری وای فای (WiFi) چیست؟ | راش بنیان مدرن پاژ

دوربین ابری وای فای (WiFi) چیست؟

دوربین لبری وای فای

دوربین ابری وای فای (WiFi)

با استفاده از اتصال به اینترنت، فیلم را در فضای ذخیره سازی ابری ضبط و ذخیره می کنند. در حالی که سیستم های دوربین سنتی داده های ویدئویی خود را با استفاده از اتصالات سیمی روی یک هارد دیسک فیزیکی ذخیره می کنند.

معرفی سیستم دوربین مداربسته

یک سیستم دوربین مدار بسته شامل: یک یا چند دوربین (آنالوگ یا دیجیتال) است که هر کدام دارای یک لنز مجهز به سنسور تصویر هستند. یک ضبط کننده – یا یک ضبط کننده نوار ویدئویی استاندارد برای سیستم های آنالوگ، یا یک ضبط کننده ویدئوی مستقیم (DVR) یا یک ضبط کننده ویدئوی شبکه (NVR) برای سیستم های دیجیتال.

هنگام انتخاب سیستم امنیتی مورد نظر خود، 5 جزء ضروری که برای راه اندازی سیستم نظارت تصویری ضروری هستند، عبارتند از: دوربین، مانیتور، کابل، ضبط‌کننده‌های ویدیو و ذخیره‌سازی داده.

اگر جرمی در محل کار شما یا محل سکونت شما اتفاق بیفتد، فیلم دوربین مدار بسته می تواند نقش مهمی را ایفا کند. این فیلم نه تنها برای شناسایی و کشف عامل جنایت ارزشمند است، بلکه از آن در دادگاه به عنوان مدرک نیز استفاده می شود.

پلیس از فیلم های دوربین مداربسته به عنوان بخشی از تحقیقات جنایی استفاده می کند و بسیاری از جرایم از این طریق حل شده است. این فیلم ابزار مفیدی برای شناسایی مجرمان، وسیله ای برای اقرار به گناه، تأیید اظهارات شاهد یا شناسایی شاهدان احتمالی است.

دوربین‌های مداربسته کمک می‌کنند تا از حرکات کودکان در داخل و خارج از محل اطلاعی داشته باشید. این کمک می کند تا در صورت بروز هر لحظه یا فعالیت مشکوک بلافاصله به شما هشدار داده شود.

Edge computing جدیدترین فناوری دوربین مداربسته است.

این هشدارهای دقیق را به سرعت و بدون نیاز به فشاردادن دکمه ارسال به شبکه می فرستد و آن را به یک روند امنیتی ویدیویی محبوب تبدیل می کند.

بازار دوربین‌های مداربسته در حال توسعه سخت‌افزاری است که برای انجام کارهای بیشتری در داخل خود دستگاه مجهز شده و شبکه کارآمدتری را ایجاد می‌کند.

یکی از آخرین روندها در فناوری دوربین مداربسته، حرکت به سمت دوربین ابری وای فای است که می‌توانند تقریباً در هر مکانی نصب شوند و همچنان ویدیوهای باکیفیت ارسال کنند.

یک شبکه ابری به دوربین‌های متصل اجازه می‌دهد تا ویدیوهای HD را در زمان واقعی بر روی سرورهای خود پخش کنند و اطلاعات سریع و باکیفیت را برای تیم‌های امنیتی فراهم کند.

cctv

دوربین ابری وای فای چیست؟ و چگونه کار میکند؟

دوربین IP بی‌سیم: دوربین‌های IP بی‌سیم برای ارسال داده‌های ویدیویی به یک روتر WiFi متصل می‌شوند. سپس فیلم به فضای ذخیره سازی ابری یا حافظه داخلی داخلی دوربین منتقل می شود.

چنانچه از یک سیستم وای فای مدیریت شده ابری استفاده کنید به این معنی است که دیگر نگران اجرای یک شبکه بی‌سیم داخلی در محل منزل و یا کار خود نخواهید بود.

شبکه Wi-Fi شما توسط یک ارائه دهنده خدمات مدیریت شده می تواند به مدیران و ناظران امکان مدیریت و نظارت دهد چرا  که از یک کنترل کننده Wi-Fi برای مدیریت، نظارت و پیکربندی تمام نقاط دسترسی استفاده می کند.

آیا دوربین ابری وای فای رایگان است؟

Cloud در اکثر مکان‌ها رایگان است. در لپ‌تاپ، تبلت یا تلفن خود باید «The Cloud WiFi» را در فهرست شبکه‌های بی‌سیمی که می‌توانید به آن‌ها متصل شوید، مشاهده کنید.

به سادگی این را انتخاب کنید و همانطور که به طور معمول با سایر شبکه ها ارتباط برقرار میکنید، به وای فای مذکور متصل می شوید.

آیا دوربین های ابری ایمن هستند؟

دوربین‌های بی‌سیمی که از فضای ذخیره‌سازی ابری برای تصاویر و ضبط‌ها استفاده می‌کنند، در برابر هر نوع دستکاری، سرقت اطلاعات و سایر هک‌های رایج، ایمن هستند. علاوه بر این، این دوربین ها، در مقایسه با دستگاه های ذخیره سازی مانند هارد دیسک ارائه می دهند،دسترسی بهتری به داده ها را مهیا میکنند.

دوربین ابری وای فایچه مدت ضبط می کند؟

یک دوربین ابری تا زمانی که حرکت را در محیط قابل دید خود تشخیص دهد ضبط می کند. اگر دوربین را خاموش کند، زمان استاندارد ضبط حدود 1 دقیقه است که این با فضای ذخیره سازی ابری رایگان همراه نیست.

تفاوت اینترنت و ابر در این است که زمانی که شما در سیستم نظارت تصویری و یا به عبارتی در راه اندازی دوربین های مداربسته از سیستم ابری کمک میگیرید، در عمل به جای هارد دیسک رایانه شما در سرورهای اینترنت ذخیره می شود.

cloud camera

مزیت های دوربین ابری وای فای چیست؟

زمان سریعتر برای بازاریابی اطلاعات و تصاویر.

مقیاس پذیری و انعطاف پذیری.

صرفه جویی در هزینه.

امنیت پیشرفته

پیشگیری از از دست دادن اطلاعات

چرا امروزه از تکنولوژی دوربین ابری وای فای استفاده می شود؟

فناوری دوربین ابری به کسب و کارها در میزبانی روی سرور محلی انعطاف پذیری بیشتری دارد. و چنانچه در اجرای سیستم نظارت تصویری به پهنای باند اضافی نیاز دارید، یک سرویس مبتنی بر ابر می‌تواند به‌جای انجام یک به‌روزرسانی پیچیده (و گران‌قیمت) در زیرساخت فناوری اطلاعات شما، پهنای باند مورد نیاز شما را در اسرع وقت تامین کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

instagram youtube telegram pinrtest aparat

شبکه های اجتماعی

resume
home
calc
user_panel