اعلام شرکت Nvidia در خصوص تولید مجدد گرافیک مخصوص استخراج nvidia گرافیک مخصوص استخراج تولید میکند

اعلام شرکت Nvidia در خصوص تولید مجدد گرافیک مخصوص استخراج

Nvidia

Nvidia

شرکت تولیدی چیپ ست های Nvidia، می تواند . به زودی کارت های گرافیک(GPU) مخصوص استخراج ارز های دیجیتال را در صورت بالا بودن درخواست، تولید کند. این موضوع را مدیر مالی ارشد این شرکت اعلام کرد.

او در کنفرانسی در هفته ی گذشته گفت: ” اگر درخواست ها تا میزان مشخصی بالا برود. آنگاه ما شانس این را خواهیم داشت تا بار دیگر خط تولید کارت گرافیک های مخصوص ماینینگ را راه اندازی کرده و این نیاز بازار را برطرف کنیم.”به این کارت های گرافیک CMP گفته می شود. و در این کارت ها، خروجی ویدیو که توسط گیمر ها استفاده می شود، حذف شده است.

در حال حاضر، شرکت Nvidia مطمئن نمی باشد که چه میزان درخواست از جانب ماینر ها مطرح می شود. با این حال تحلیلگر RBC تخمین زده است که این شرکت در حدود 175 میلیون دلار دستگاه Ampere GPU را به ماینر های اتریوم فروخته است.

“ما دیدگاه مناسب از اینکه چه تعداد درخواست برای دستگاه های سری RTX 30 از سمت ماینر ها وجود دارد، نداریم . بنابراین، این دستگاه ها در حال حاضر بخش بزرگی از کسب و کار ما را تشکیل نمی دهد. امروزه، در خواست های گیمر ها بسیار زیاد می باشند و ما فکر می کنیم این درخواست ها از کل ظرفیت تولید ما هم فراتر است.”

GPU ها بیشتر برای استخراج ارز هایی مانند اتریوم استفاده می شوند. برای استخراج بیت کوین معمولا از دستگاه های ASIC، استفاده می شود.

منبع

پیش‌بینی قیمت بیت کوین در سال ۲۰۲۱؛ آیا بیت کوین به نقطه اوج نزدیک می‌شود؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

instagram youtube telegram pinrtest aparat

شبکه های اجتماعی

resume
home
calc
user_panel