22 بازی xbox و pc-بازی های فوق العاده تا پایان 2020 | راش بنیان مدرن پاژ

22 بازی xbox و pc-بازی های فوق العاده تا پایان 2020

XBOX

بازی xbox و pc-بازی های فوق العاده

زمان خیلی کم هست و تعداد بازی های مهیج و جذاب بسیار زیاد. اگر در مورد Xbox Game Pass اطلاعاتی ندارید ، وقت آن  رسیده  که اطلاعات لازم را کسب کنید. با 22 بازی xbox و pc آشنا شوید.

با همه هیاهوهای زیادی که در مورد معرفی Xbox Series X | S در ماه نوامبر وجود داشت ، ممکن است برخی هنوز به Xbox Game Pass دسترسی نداشته باشند. جای نگرانی نیست: اگر قبلاً عضو Game Pass هستید ،  مایکروسافت برای ایجاد Netflix برای بازی ها ، کار جالبی کرده است. این سرویس دارای بیش از 100 بازی است که هر ماه تعداد بیشتری بازی به آنها اضافه می شود. ده ها عنوان عالی ، AAA و indie وجود دارد که شما می توانید ماهیانه 10 دلار (یا اگر Game Pass Ultimate را دریافت کنید ، که به شما امکان می دهد بازی ها را برای بازی در رایانه نیز انتخاب کنید) 15 دلار جستجو کنید.  لیست بازی های آن از 10 نوامبر ، زمانی که عناوین EA Play به خدمات مشترکین Game Pass Ultimate پیوستند ، به طرز چشمگیری گسترش یافته است.

دراگون کوئست 11:

حماسه قهرمان بی‌نام‌ و‌ نشان اژدها

بازی های RPG خیلی بزرگتر از Dragon Quest نیستند.  مارک Dragon Quest برای دهه ها معیار RPG بوده است. بیش از 50 ساعت طول می کشد تا شما همه محتوای این بازی را ببینید . در طی این ده ها (یا صدها) ساعت ، شما شخصیت های رنگارنگ و به یاد ماندنی را ملاقات خواهید کرد و  از  مبارزات و کار با جنگجویان  لذت خواهید برد.

جنگ ستارگان جدای: محفل سرنگون

Star Wars Jedi: Fallen Order نوعی بازی منحصر به فرد است:  این ماجراجویی اکشن  جذابیت جنگ ستارگان را حفظ می کند ، بنابراین ادای دینی تا زمان آمدن جنگ ستارگان بعدی به دیزنی پلاس است.

توجه: Star Wars Jedi: Fallen Order یکی از هزاران بازی  جدیدی است که به  EA Play پیوسته و فقط توسط مشترکین Game Pass Ultimate قابل بارگیری است.

دوم اترنال

Doom Eternal یکی از بازی های شخص سوم و  بزرگ Xbox Game Pass است. این بازی در ادام Doom 2016 است ، و شامل کشتن تعداد زیادی  از شیاطین است. این بازی در مارس 2019 با استقبال خوبی روبرو شد و از سایت  GameSpot امتیاز 10/10 را دریافت کرد.

Gears 5 Ultimate

Gears 5 Ultimate یکی از بهترین بازی های  Xbox Game Pass است. بلاک باستر 2019 یکی از بزرگترین بازی های شخص اول Xbox One است و همین واقعیت که بازی های مشابه آن در Game Pass هستند ، بیانگر میزان جدی سرمایه گذاری مایکروسافت در این سرویس است. این بازی هم در Xbox One و هم در کامپیوتر موجود است.

Age of Empires II Definitive Edition

Age of Empires II جز داحتترین بازی ها از نظر دسترسی ست. نسخه قطعی این بازی  در نوامبر گذشته در رایانه های شخصی راه اندازی شد و  سپس بازی را به 4K ارتقا داد و گروها های جدیدی را به آن اضافه کرد و می توانید از طریق Game Pass هم روی PC و هم Xbox One بازی کنید.

Rainbow Six Siege Deluxe Edition

اگر دنبال یک شوتر چند نفره هستید ، این مکان خوبی برای شروع است. Rainbow Six Siege در سال 2015 منتشر شد ، اما اجازه ندهید این موضوع شما را ناامیدکند. این بازی به عنوان یک بازی esports طراحی شده است و در طول سال ها با به روزرسانی ها تکامل یافته است. این یک تیرانداز مبتنی بر جوخه است و تا به امروز یک گروه آنلاین جنگجو دارد.

The Elder Scrolls V: Skyrim Special Edition

Skyrim یکی از شاخص ترین بازی های نقش آفرینی دهه اخیر است و دلیل خوبی هم دارد. بزرگ است ، پررنگ است و از همه مهمتر اژدها دارد. نسخه ویژه Skyrim ، که نسخه بازسازی شده نسخه اصلی است ، اکنون در Game Pass وجود دارد ، گزینه ای عالی برای کسانی که می خواهند دوباره به Tamriel مراجعه کنند – و مخصوصاً برای افرادی که هنوز به سرغ آن نرفتند به شدت پیشنهاد می شود.

Ori and the Will of the Wisps

Ori and the Will of Wisps یک بازی زیبا از استودیوی Moon است که دنباله ای برای Ori and the Blind Forest سال 2015 است. یک بازی صمیمی و عاشق پلتفرمر و ماجراجویی ، کمی شبیه ترکیبی بین Metroid ، Castlevania و Rayman است. این سایت در هنگام انتشار سال 2017 مورد ستایش بسیاری قرار گرفت ، سایت خواهر CNET GameSpot آن را “ترکیبی چشمگیر از طراحی هنرمندانه و لحظات زیبا” خواند.

Forza Horizon 4

تا آنجا که تیراندازان نقش اول هستند ، بدون شک Forza بزرگترین و بهترین حق امتیاز انحصاری مایکروسافت است. Forza Horizon 4 در جهانی همانند  بریتانیا شکل گرفته و پس از انتشار در سال 2018 مورد استقبال چشمگیر قرار گرفت.همچنین در کنار این بازی،  Forza Motorsport 7 نیز موجود است ، که در آن به جای جاده آزاد در پیست می روید.

Dead Cells

اگر از تیراندازهای اول شخص با بودجه بزرگ خسته شده اید ، به سرغ  Dead Cells بروید. این یک بازی دارای  برنامه نویسی زیبا و رنگارنگ در سبک اکشن- Metroidvania است که در سال 2018 با استقبال منتقدان منتشر شد. اگر هنوز بازی نکرده اید (و حتی اگر آن را بازی کنید) همچنان مورد علاقه شما قرار می گیرد و کاملاً ارزش بارگیری دارد. از طریق Game Pass Ultimate هم در Xbox و هم در کامپیوتر قابل پخش است.

The Outer Worlds

صحبت از بازی های تخیلی است ، The Outer Worlds یک RPG از Obsidian ، باند پشت Fallout New Vegas است و یک برنده است.  در اصل ، این Fallout در فضا است. کاربران Game Pass Ultimate می توانند آن را هم در رایانه شخصی و هم در Xbox بازی کنند.

Untitled Goose Game

یکی از بهترین موارد در مورد Game Pass این است که ، پس از عضویت ، به شما امکان می دهد بازی هایی که معمولا برای امتحان کردن حتما باید خریداری شوند را امتحان کنید.  این بازی که در سال 2019 منتشر شد ، بازی ای است که در آن شما به عنوان یک غاز بازی می کنید و تا آنجا که می تواند ویرانی ایجاد می کند. یک پیش فرض عجیب و با ظاهر نه چندان سطح بالا.

Destiny 2

Destiny 2 یک تیرانداز محبوب بسیار غنی است که توسط Bungie ،و Halo اصلی ساخته شده است. اگرچه Xbox One را در سال 2017 خریداری کرده اید ، این بازی موضوع جدیدی به حساب نمی آید. اکنون – با توسعه وسیعی ، Beyond Light ، که در ماه نوامبر راه اندازی شده است زمان مناسبی است که باید با Destiny 2 وارد بازار شوید – یا دوباره به آن برگردید.

Oxenfree

Oxenfree یک هیجان فوق العاده است که در اصل برای رایانه های شخصی ، مک و ایکس باکس وان در سال 2016 منتشر شد و از آن زمان به بعد در iOS و Android در میان سایر سیستم عامل ها منتقل شده است. برای لذت بردن شما کمتر از پنج ساعت زمان لازم است ، اما این یک داستان به یاد ماندنی است که ارزش تجربه آن را دارد.

Celeste

Celeste یکی از بزرگترین و دوست داشتنی ترین بازیهای Indie در چند سال گذشته است. این به صورت سطحی یک بازی پلتفرمی در مورد صعود به کوه است ، اما ، همانطور که در بررسی 9/10 GameSpot اشاره شد ، هرچه کمتر از مضامین و معنای واقعی بازی قبل از بازی اطلاع داشته باشید ، بهتر است.

Sea of Thieves

Sea of Thieves سازنده Rare’s No Man’s Sky است. یک بازی که در مورد اکتشاف می باشد. این بازی هنگام انتشار مورد انتقاد قرار گرفت ، اما بعداً ، پس از به روزرسانی ها و تغییرهای فراوان ، به عنوان یک بازی عالی مورد ستایش قرار گرفت. بر خلاف No Man’s Sky ، که همه چیز در مورد اکتشافات فضایی است ، Sea of Thieves یک ماجراجویی در دریای آزاد است که شما را به یک دزد دریایی افسانه ای تبدیل می کند. این یک بازی است که می توانید ده ها و ده ها ساعت در آن غرق شوید.

No Man’s Sky

22 بازی xbox و pc مطرح شده و صحبت از No Man’s Sky … آن هم در Game Pass. بنابراین اگر ترجیح می دهید فضای دریاها را جستجو کنید ، بازی Hello Game (از زمان راه اندازی) که مسلماً بسیار بهتر از گذشته است، را بارگیری کنید.

Halo: The Master Chief Collection

Master Chief Collection یک بسته بازسازی شده است که شامل Halo 1 ، 2 و 3 ، ODST ، Rach و Halo 4. می باشد. این بازی در هنگام انتشار به دلیل ضعف چند نفره آنلاین و نقص فنی مورد انتقاد قرار گرفت.  اما از آن زمان وصله ها این مشکلات را برطرف کردند. این یک روش عالی برای آماده سازی خود برای Halo: Infinite بعدی است.

Wasteland 3

Wasteland 3 یک آرپیجی ایزومتریک است. این توصیف منصفانه ای نیست ،چون این بازی پسا-کالیپتیک مملو از ترکیب شگفت انگیزی از  تنش ، کنجکاوی و جذابیت است. این فیلم در قرن 22th کلرادو اتفاق می افتد ، و شامل هر دو دلقک روانی و یکگروه مختص رونالد ریگان است.

این بازی عالی برای سرویسی مثل Game Pass است. What Remains of Edith Finch یک عنوان دو ساعته است که در یک مرحله به پایان خواهید رساند. توصیف کامل گیم پلی بازی کار دشواری است ، بنابراین فقط می گویم که این یک کاوشگر خیره کننده از تاریخ خانواده Finch است.

Kingdom Hearts 1.5 + 2.5

این یک مورد خوب برای افرادی است که هرگز دارای PlayStation 2. Kingdom Hearts 1.5 + 2.5 نبودند و تقریباً همه بازی های این مجموعه را دارند: Kingdom Hearts ، Chain of Memories ، Kingdom Hearts 2 ، Birth By Sleep و نسخه های قابل مشاهده بازی DS 358 / 2 روز و بازی موبایل رمزگذاری شده اند. اگر سریال مربوط به ان را امتحان کنید و وارد آن شوید ، Kingdom Hearts III نیز در Game Pass حضور دارد.

Tekken 7

همه در زندگی خود به یک مبارز نیاز دارند. Tekken 7 یکی از بهترین بازی های مبارزه ای دوران Xbox One / PS4 است و از زمان انتشار اولیه 2017 با شخصیت ها و مراحل جدید گسترش یافته است. در حقیقت ، جدیدترین DLC در 10 نوامبر با معرفی شخصیت کلاسیک Kunimitsu منتشر شد.

مترجم: سارا سجادی شکیب

منبع: cnet

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

instagram youtube telegram pinrtest aparat

شبکه های اجتماعی

resume
home
calc
user_panel