امکانات تلفن تحت شبکه(VOIP)

  •  کیفیت بالا و کم نظیر صدای مکالمه (مکالمات full hd)
  • حداقل تاخیر زمانی در مکالمه
  • وضوح و شفافیت صدا، بدون وجود خدشه و انعکاس در صدا
  • سادگی و سهولت کاربری
  • امکان استفاده بدون نیاز به شماره گیری مرکز تلفن
  • امکان استفاده و پاسخگویی در تلفن همراه، تبلت، رایانه های دستی و سایر رایانه ها
  • قابلیت پاسخگویی خارج از محل اداری
  • برقراری تماس‌های مابین دفتر مرکزی و دفاتر نمایندگی خارج از کشور بر روی بستر اینترنت
  • ارتباط با همکاران  از طریق خطوط شبکه بصورت داخلی
  • استفاده از تلفن های معمولی و sip phone
  • امکان استفاده از softphone (پاسخگویی و تماس از موبایل و رایانه)
  • قابلیت تعریف دسترسی یا عدم دسترسی مشترکین به خطوط شهری و بین الملل
  • ایجاد شماره های داخلی بدون محدودیت
  • امکان تهیه گزارش ریزمکالمات برای کاربران
  • قابلیت برقراری تماس صوتی و تصویری برای مشترکین
  • قابلیت برقراری کنفرانس صوتی بین مشترکین
  • قابلیت دریافت پیام از مشتریان و ذخیره در صندوق صوتی
  • قابلیت ارسال پیام های صندوق صوتی به ایمیل مدیر سرور
  • قابلیت ایجاد ارتباط متنی بین مشترکین شبکه
  • قابلیت انتقال تماس به شماره های داخلی ، شهری یا بین شهری
  • قابلیت استفاده از سرویس Night Mode (اعلام تعطیلی شرکت پس از ساعت مشخص)
  • قابلیت ضبط مکالمات ورودی و خروجی
  • قابلیت فعال سازی سرویس DND (مزاحم نشوید)
  • قابلیت ایجاد و محاسبه هزینه مکالمه
  • قابلیت ایجاد صف انتظار
  • قابلیت ایجاد مرکز پاسخگویی برای مشتریان
  • قابلیت برقرای تماس توسط سرور با مشترکین و پخش پیام ضبط شده (پیامک صوتی)
  • قابلیت تعریف شماره های خاص به منظور عدم پذیرش آنها (بلاک لیست)
  • قابلیت مدیریت، دریافت و ارسال فکس
  • قابلیت انتقال تماس ورودی مدیر به منشی
  • قابلیت پشتیبانی سرور از راه دور (پاسخگویی خارج از محیط کار)
  • قابلیت CALLER ID برای کلیه مشترکین
  • امنیت مکالمات مشترکین
  • قابلیت استفاده از سیستم CALLBACK به منظور مدیریت هزینه تماس کارکنان مجموعه
  • مدیریت در استفاده بهینه از خطوط برای برقراری تماس شهری و بین الملل با اولویت